www.mini-klub.com

Domov arrow Galerija arrow Galerija srečanjarrow Galerije srečanj 2006
2.prednovoletno srečanje NMD 22.12.2006

Ker je imelo lanskoletno prednovoletno srečanje poseben čar smo se tudi letos odločili organizirati srečanje v božičnem času, ki je s tem ratalo tradicija našega kluba. Pričetek srečanja je bil v lokalu nad gostilno Guliver, kjer smo imeli rezerviran prostor. Potekalo je v obujanju preteklih doživetij, sklepanju ciljev za prihodnost ter ob mnogih zabavnih debatah. Ko smo se naveličali posedanja smo odpeljali krog po Ljubljani. Nekateri so se nato odpravili domov medtem ko smo ostali še nadaljevali zabavo pozno v noč.

MINI srečanje v organizaciji Avto Aktiva 14.10.2006- Logarska dolina 06

V soboto, 14.10.2006, je Avto Aktiv vabil na že drugi izlet v Logarsko dolino.
Zjutraj smo se minijaši in minijašice zbrali v Trzinu na sedežu Avto Aktiva. Pričakala nas je vedno nasmejana Blanka s sodelavci, okušali smo piškote, si gasili žejo s kavico in brezalkoholnimi pijačami, se pogovarjali in si ogledovali MINI kolekcijo oblačil. Tako je bilo prijetno, da smo kar odlašali z odhodom. Dobili smo tudi zemljevid poti, ki pa je bila rahlo spremenjena na destinaciji Trzin – Črnivec, zato smo nekateri, ki smo morali še napolniti tanke z gorivom, izgubili kolono ter po »svoji« poti prišli do Črnivca. Na dolgem in vijugastem klancu se je kolona strnila, na vrhu je bil že standardni postanek za slikanje in izločitev morebitnega neMINIjaša. Nadaljevali smo spust proti Gornjemu Gradu in Savinjski dolini ter nato zavili proti Lučam in Logarski dolini – našemu cilju. Dodobra smo z našimi lepotci napolnili travnik ob hotelu Plesnik v Logarski dolini, jih slikali, občudovali in nato odlšli proti jedilnici. Pred vhodom so nas pričakale natakarice z welcome drink-om po katerem smo hitro zasedli stole v jedilnici. Po odličnem samopostrežnem kosilu smo pretegnili ude. Nekateri so šli pogledat izvir reke Savinje slap Rinko, ostali pa smo nestrpno pričakovali začetek streljnaja z lokom. Dva prijazna inštruktorja sta nas poučila o osnovah, mi pa smo se trudili kar najboilje izkazati.
Za konec popoldneva nas je čakal še pečeni kostanj in mošt. Nekateri so odšli prej, nekatri šele ob mraku. Bilo je čudovito. AA si za organizacijo in izvedbo zasluži vse pohvale in upamo na ponovno vabilo v Logarsko dolino prihodnje leto.

Lp,
Jernej- Wolf

3. srečanje NMD 02.09.2006

Ker je čas dopustov za nami in se nam je zopet obudila želja po izletu z MINI družbo smo se odločili za vožnjo čez kras do Portoroža, kjer je potekala dirka najhitrejših čolnov class 1. Zbrali smo se ob 10. uri zjutraj na parkirišču na dolgem mostu v Ljubljani. Od tam smo nadaljevali vožnjo mimo Vrhnike, Zaplane do Žiri kjer sva s Tonijem ugotovila, da sva izgubila ostale minijaše in minijašinje. Ugotovili smo, da so izbrali napačen izvoz in so prišli po precej krajši poti v Godovič kot smo sprva načrtovali. Tako sva s Tonijem skrajšala predviden izlet čez Selo, Cerkno in nazaj do Godoviča in izbrala direktno pot do Idrije čez Pečnik, ki se je izkazal za odlično cesto polno serpentin prevlečenih z novim asfaltom. Tako je bil prvi postanek v Idriji. Pot nas je nato vodila v proti Solkanu kjer smo se žal izgubili na gozdnih, gorskih poteh. Iz nekaj km makadama (kakor so nam povedali mimoidoči) je bilo okoli 25km makadama. Ko se nam je po polžje uspelo prebiti skozi to goščavo smo se znašli na asfaltirani cesti ponovno nekje okrog Lokev. Pred tem doživetjem v piko spolirani MINIji so bili sedaj žal totalno naprašeni. Nadaljevali smo vožnjo proti Mirnu kjer sta nas že vsa zaskrbljena čakala ostala 2 udeleženca, ker smo rabili dobro uro več kot predvideno in mobiteli žal niso imeli sprejema v tisti goščavi. Ko smo si po pijači končno opomogli nas je pot vodila do Sežane kjer smo si privoščili zasluženo kosilo. Po kosilu se je večina odpravila nazaj proti Ljubljani, ker je bila ura že 6 zvečer in so bile dirke na obali že preteklost. Trije smo pa vseeno nadaljevali pot do obale kjer smo še malo posedeli in poklepetali pozno v noč. Kljub manjši nevšečnosti z makadamom je bil dan lepo doživetje. Upam, da se kmalu spet vidimo v večjem številu.

Mini srečanje v organizaciji Avto Aktiva 17.06.06- GREMO NA ČEŠNJE

V soboto, 17.06.2006 je gospa Blanka pod okriljem Avto Aktiva vabila na MINI izlet v Goriška Brda. Zbrali smo se ob 9:30 pred salonom Avto Aktiva v Trzinu, kjer nas je pričakala prijazna in vedno nasmejana g. Blanka s prijetnim darilcem ter sadjem in pijačo za na pot. Vreme nam je bilo tokrat zelo naklonjeno in je pripomoglo k zelo dobremu razpoloženju vseh udeleženih- zelo zabaven dan je bil s tem garantiran. Ko so prispele še zadnje minijašinje in minijaši iz štajerskega konca je sledil nagovor vodje salona s kratko predstavitvijo programa ter nekaj napotki. Nato smo se v koloni odpravili proti oddaljenemu cilju, ki je bil v Goriških Brdih.
Pot nas je vodila po Ljubljanski obvoznici preko Vrhnike do Logatca, kjer smo se zbrali na velikem parkirišču in počakali zaostale, ker je bilo udeleženih čez 40 MINIjev in ni bilo mogoče, da bi vozili vsi v enaki koloni. Po kratkem postanku smo nadaljevali pot po prelepi kraški pokrajini, po cestah polnih ovinkov, ki so bili pravi užitek v kombinaciji z MINIji. Po nekaj postankih namenjenih slikanju smo prispeli v Goriška Brda kjer so nas pričakali s kraškimi dobrotami- vinom ter pršutom. Sledil je voden ogled vinske kleti in za tem še kosilo. Ko smo napolnili naše trebuščke smo naredili še zadnji korak do našega cilja. Ta je bil v češnjevem vrtu kjer smo se posladkali. Nekaj udeležencev se je nato odpravilo proti domu, nekateri smo pa odšli na razgledni stolp iz katerega je bilo moč videti prelepo kraško pokrajino iz ptičje perspektive. Zatem smo se vsi z nasmehom na obrazu zaradi prelepega dneva v MINI družbi razgubili vsak v svojo smer. Srečanje je bilo odlično tako da najlepša hvala g. Blanki in Avto Aktivu, ki sta nam omogočila to zabavno druženje. Da nam bo to srečanje ostalo dolgo v spominu je vsak udeleženec dobil od AA po pošti še CD s slikami in filmom. Upam, da se kmalu spet vidimo na podobnem druženju.

2. srečanje NMD na dirkališcu Mobikrog 27.05.2006

Minijaši smo se tudi letos odlocili, da se pridružimo srecanju BMW-jašev na dirkališcu Mobikrog. Zabaven dan se je pricel ob 9 zjutraj ko smo se priceli zbirati pred Kolosejem. Na žalost so manjkali 4 najavljeni minijaši, 2 druga sta se pa odločila za prihod z BMW M6 tako, da je na koncu bilo 6 MINIjev manj kot pricakovano. V konvoju 7 vozil smo se odpeljali proti MK, kjer so nas pricakali prijazni BMW-jaši. Na žalost je prišlo do nekega incidenta in smo sprva mislili, da vožnja po drikališcu ne bo možna. K sreci so odlicni organizatorji zadevo rešili oz. reševali cel dan tako, da so bila obdobja s prepovedjo voženj zaradi obiska modrih kar kratka in so v bistvu prišla prav, saj smo se tako lahko za trenutek spocili ter podkrepili s hrano in pijaco. V pomoc so jim bile tudi CB postaje, ki jih je prinesel gost iz Avstrije. Prišle so tudi nam zelo prav, ko sta se 2 minijaša izgubila. Vožnje po progi so bile zopet posebno, nepozabno doživetje. Mislim, da smo se vsi zelo zabavali in nam je bilo nekaj adrenalina brez ogrožanja drugih zelo dobrodošlo. Nekateri so iz srecanja odšli zgodaj popoldan, drugi smo vztrajali do konca in uživali sončne žarke v lepi Krški pokrajini. Škoda, da ni bila udeležba vecja, ker je bilo zelo zabavno in vreme nam je bilo koncno tudi naklonjeno.

Upam, da se kmalu ponovno vidimo na kakšnem srecanju.

Spomladansko srečanje NMD 29.04.2006

Ker je zima koncno za nami in je zopet nastopil cas zabavnih voženj ter srecanj z našimi vozili smo organizirali prvo letošnje srecanje. Žal nam vreme ni bilo nikakor naklonjeno a smo dež uspešno kompenzirali z dobro voljo ter mraz z Red Bull-i, ki so jih delile prikupne hostese. Kljub slabem vremenu je bila udeležba na srecanju zelo zadovoljiva. Prvotni nacrt smo prilagodili vremenskim razmeram tako, da smo se odpeljali iz Ljubljane po stari cesti do Logatca od koder smo nadaljevali pot po avtocesti do Portoroža. Vožnja je bila zaradi dežja po svoje zanimiva, saj smo bili prisiljeni voziti pocasi in smo se zaradi tega zabavali z izvajanjem raznih stvari :) V Portorožu smo imeli postanek v meksikanski restavraciji, kjer smo se podprli z okusnimi jedmi. Dež je med kosilom ponehal in smo odšli na kavice ter sladice v izbrani lokal s pogledom na morje, da smo dobili vsaj malo morskega obcutka. Uri se je tudi na ta zaspan dan zelo mudilo tako, da je bila kmalu 5 popoldan in se je del minijašinj in minijašev odpravil proti domu. Nekaj nas je ostalo na obali, ker smo srecanje nadaljevali v Kanegri, kjer smo se zabavali do jutranjih ur. Rad bi se zahvalil hostesam Red Bulla za sodelovanje, ki so nas podprle ter se popeljale z nami do obale.